۱۲ فروردین ۱۳۹۹
فروردین ۱۲, ۱۳۹۹

۹ راه مبارزه با خستگی

فروردین ۱۲, ۱۳۹۹ ۰ دیدگاه

۹ راه مبارزه با خستگی

شما می‌توانید بدون نیاز به نوشیدن قهوه کافئین‌دار یا مصرف محرکها با خستگی شدید که شامل احساس خستگی و فقدان انرژی است، مقابله کنید. به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، با انجام دستورالعملهای زیر می‌توانید به مقصد خود برای مقابله با خستگی برسید:

۱٫یک برنامه خواب منظم را به دقت و به طور جدی دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که هر شب به مقدار کافی خوابیده‌اید.

۲٫هر روز مقادیر زیادی آب بنوشید.

۳٫غذای سالم و متعادل بخورید و از مصرف تنقلات و فست فودها خودداری کنید.

۴٫زمانی را به ورزش مکرر اختصاص دهید.

۵٫خود را با تکنیک‌های آرام سازی مثل یوگا و مدیتیشن آرام کنید.

۶٫بین ساعت کار و ساعت شخصی تعادل برقرار کنید و یک برنامه قابل کنترل برای هر کدام داشته باشید.

۷٫استرس را تا حد امکان در کنترل بگیرید و با رفتن به تعطیلات در صورت نیاز خود را آرام کنید.

۸٫به رژیم غذایی روزانه خود مولتی ویتامین اضافه کنید.

۹٫از مواد مخدر، سیگار و الکل پرهیز کنید.